Bellen via Microsoft Teams
Het aantal gebruikers van Microsoft Teams is in de laatste 4 maanden met maar liefst 900% gestegen. Voor veel organisaties was het dé manier om ook tijdens de COVID-19 crisis efficiënt te blijven samenwerken en communiceren. Chatten en (video)bellen via Teams is ondertussen dan ook goed ingeburgerd.
Maar wat met externe contacten? Hoe bel je naar leveranciers of klanten en hoe blijf je voor hen beschikbaar? Ook daarvoor biedt Teams een oplossing.
Microsoft Teams kan namelijk gekoppeld worden aan je telefooncentrale. Zo kan je ook bellen naar vaste en mobiele nummers. Heb je al een telefoonlijn dan kan je huidige telefoonnummer behouden blijven. Wil je liever geen vaste telefooninfrastructuur meer, dan kan je deze service in de Cloud hosten.
Microsoft Teams op desktop en mobiel
Als je Teams vandaag al gebruikt dan is de kans groot dat het nu al je ‘hub’ is voor de interne communicatie. Teams telefonie biedt je alle belangrijke belfuncties als het in de wacht zetten van gesprekken, doorschakelen van telefoons, instellen van belgroepen waarbij telefoons gelijktijdig overgaan, belhistoriek en voicemail. Daarnaast biedt het enkele belangrijke voordelen:
Wil je graag de mogelijkheden van bellen via Teams bespreken? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek